Welkom bij mijn creatieve blog.
Ik hoop dat mijn werk een inspiratie kan zijn voor iedereen die mijn blog bezoekt.
Het word erg gewaardeerd als je een reactie achterlaat.

dinsdag 15 februari 2011

Opzet Sagittarius

Vanmorgen begonnen aan de opzet van de boogschutter voor mijn sterrenbeelden serie.
Eerst teken ik in potlood de letter S, vervolgens komt daarvoor de afbeelding van de boogschutter.
Links en rechts ervan de begin en einddatum van dit sterrenbeeld.
Dan het symbool van de boogschutter en in kleurpotlood het symbool van de bijbehorende planeet.
Omdat de Boogschutter een vuurteken is worden de hoofdkleuren rood.
This morning I started Sagittarius for my Zodiac series.
First I drew the letter S in pencil, after that the picture of the sagittarius.
Than on the left and right side the start and end date of the sagittarius sign.
After that I drew the symbol of sagittarius, an than with red colorpencil the symbol of the planet that goes with sagittarius.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten