Welkom bij mijn creatieve blog.
Ik hoop dat mijn werk een inspiratie kan zijn voor iedereen die mijn blog bezoekt.
Het word erg gewaardeerd als je een reactie achterlaat.

donderdag 17 maart 2011

Muziek

Eindelijk heb ik een paar uurtjes gevonden om met het thema van de Dutch Zentanglers bezig te gaan.
Muziek is het thema, en ja.......wie houdt er niet van muziek ?
Dit is dus een thema dat erg aanspreekt.
Deze ZT heb ik vanmiddag gemaakt.

Finaly I found time to work on the theme of the Dutch Zentanglers
The Theme for these two weeks is Music.......and who does not love music ?
This ZT I made this afternoon.

Maar dit was niet mijn eerste muziek ZT In januari heb ik er ook al eens een gemaakt en die zie je hieronder.
Misschien heb je hem al eens op Flickr gezien.


But this was not my first music ZT  In Januari I made this one, and you might have seen it on Flickr.

5 opmerkingen:

  1. Both are very beautifully done. Thanks for sharing them.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I was not gifted with Music in my head and hands, but my art is "Music" in my soul. I am glad you were gifted with both art and music.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. You are such a wizz at flowing one tangle to another, I can almost hear the tangling...magic!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deine ZTs sind wundervoll beschwingt! Besonders gut gefällt mir, wie du SCRAPER in eine Klaviertastatur verwandelt hast.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Du machst die "Farben" der Musik sehr schön sichtbar. Ich liebe dieses Lied, v.a. von den "King's Singers".

    BeantwoordenVerwijderen