Welkom bij mijn creatieve blog.
Ik hoop dat mijn werk een inspiratie kan zijn voor iedereen die mijn blog bezoekt.
Het word erg gewaardeerd als je een reactie achterlaat.

zondag 9 oktober 2011

Gildedag 2011

Gisteren, 8 oktober was de Gildedag van het NVC
Ik heb daar gedemonstreerd met mijn Zentangle geïnspireerd werk. (ZIA's)
Ik heb enorm genoten van de positieve reacties die ik kreeg van de vele bezoekers.
Het is gebleken dat Zentangle ook in Nederland populair begint te worden.
Hier alvast een foto van de tafel met mijn werk.
Ik hoop binnenkort nog wat meer fotos van deze dag te ontvangen en te publiceren.
Al met al was het een zeer geslaagde dag.
In januari zal er een nieuwe cursus van start gaan, en ook zal ik een workshop dag organiseren voor een hele zaterdag.
Heb je belangstelling.......binnenkort komt daar informatie over onder het tabblad cursussen bovenaan mijn blog.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten