Welkom bij mijn creatieve blog.
Ik hoop dat mijn werk een inspiratie kan zijn voor iedereen die mijn blog bezoekt.
Het word erg gewaardeerd als je een reactie achterlaat.

vrijdag 30 december 2011

Nieuwjaars Zendala

2012
Een heel nieuw jaar staat voor ons.
Nog helemaal leeg, 12 nieuwe maanden om zo goed mogelijk in te vullen.
Hopelijk met veel mooie dagen vol liefde, gezondheid en creativiteit.


A whole new year for us.
Still completely blank, 12 new months to fill as good as possible.
Hopfully with many fine days full of love, health and creativity.

4 opmerkingen:

  1. Fijn te zien dat je 'het' weer een beetje te pakken hebt. Ik wens jou voor 2012 een goede gezondheid, veel liefde en nog meer inspiratie en creativiteit. groetjes en liefde, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Just perfect and perfectly gorgeous!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn Mariët dat je de innerlijke rust weer hebt kunnen terug vinden! Het is zo heerlijk om je even terug te trekken in deze meditatieve vorm van tekenen, ik probeer er elke dag ook rust voor te vinden.
    Het is dankzij jou dat ik opnieuw zo kan genieten van het tekenen, dus dank je wel! De foto heb ik nog niet kunnen terug vinden helaas er was er maar 1! (Mandalavereniging mevrouw!)
    Een heel inspiratievol 2012 toegewenst

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Thank you Mariett for this delightful gift for 2012!!What an inspiration.

    BeantwoordenVerwijderen