Welkom bij mijn creatieve blog.
Ik hoop dat mijn werk een inspiratie kan zijn voor iedereen die mijn blog bezoekt.
Het word erg gewaardeerd als je een reactie achterlaat.

dinsdag 21 augustus 2012

Me Three

This week there is no Challenge from The Diva, so I made my own challenge.
There where a few tangles I still wanted to try, and one of them is Me-Three from Cindy Pope.

A lovely tangle with so many possibilities.
Here is what I made with it.
It's so much fun to draw this tangle.
Tomorow I will try some other tangles I never did before.

Happy Tangling !

6 opmerkingen:

  1. Mariët dit is weer echt kunstwerk. Prachtig patroon heb je gemaakt. Super.
    groetjes Marja
    (marjascreativity)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is echt geweldig! Een soort keltische knoop.

    Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Is dit dan geen lace? Of is het een variatie? Dit is een van mijn favorieten om te maken. Nu merk pas hoe lastig het is om bij mij iets op te zoeken. Ik zal dat eens gaan aanpassen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het patroon van Me-Three is een ronde variant van Lace.
      Ik heb Me-Three in deze tekening over laten gaan in Lace.

      Verwijderen
  4. Somehow I missed this tangle. Thanks for pointing it out. It looks like a lot of fun with many possibilities!

    BeantwoordenVerwijderen