Welkom bij mijn creatieve blog.
Ik hoop dat mijn werk een inspiratie kan zijn voor iedereen die mijn blog bezoekt.
Het word erg gewaardeerd als je een reactie achterlaat.

woensdag 12 december 2012

Challenge #99

The challenge is this week from Guest tangler Margarethe Bremner.
"Looped border string"
Here's my contribution.


Bij de schilderskring waar ik op de vrijdagochtenden schilder was het thema voor de afgelopen weken. "dieren" 
Na de fantastische vakantie in Australië was voor mij de keuze niet zo moeilijk.
We hadden enorm genoten van de kleurrijke vogels die daar zomaar in het wild rondvliegen, dus hier mijn schilderij van de Rainbow Lorikeets.
Weer eens wat anders dan de tekeningen die ik meestal op mijn blog plaats.



12 opmerkingen:

  1. Absolutely LOVE what you've done here - I would wear that as a necklace!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. very unique take on the loop challenge-like it a lot
    love your birds, too

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I love the white spaces that you allowed within the loops! It gives this challenge a beauty that is enjoyable to see!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi, de challange en de vogels, wat heb jij een talent zeg.
    fijne dag
    groetjes Viola

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jouw challenge is heel bijzonder, Mariët! Ik vind hem fantastisch. Het schilderij met de vogels vind ik ook heel mooi, inderdaad heel anders dan wat we meestal van je werk zien. Leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beautiful. I love it! Your rainbow lorikeets look wonderful too. These birds are regular visitors in our garden :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wonderful loops and ohhhh those birds!!!!
    Barbara

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Love your wonderful beaded looped border. Nice solution. Your Australian inspired Lorikeets are fabulous. Wonderful colors.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Beautiful birds, and wonderful loopy-loops. So free and light.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hi!,I really like your writing so so much! share we keep up a correspondence extra approximately your post on AOL?

    I require an expert on this area to solve my problem.
    May be that's you! Having a look ahead to peer you.

    Have a look at my blog :: http://foralldogs.com/RolandV82

    BeantwoordenVerwijderen