Welkom bij mijn creatieve blog.
Ik hoop dat mijn werk een inspiratie kan zijn voor iedereen die mijn blog bezoekt.
Het word erg gewaardeerd als je een reactie achterlaat.

donderdag 24 januari 2013

Tanglebox


Voor al mijn tanglekaartjes heb ik een opbergdoos gemaakt.
Zo staan de kaartjes met uitleg over de tangles allemaal op alfabet zodat ik ze makkelijk terug kan vinden.

For my tanglecards I made a aTanglebox.
Now my cards with tutorials about the tangles are in alphabetical order so that I can find them back easy.






3 opmerkingen:

  1. Your tangle box is beautiful. What a wonderful idea!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I love this idea too, and I love the tangles on the box! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goedemiddag,
    Ik wil ook graag zo’n bewaardoosje maken van karton. Heeft u het patroon nog, zodat ik dit leuke bewaardoosje zelf kan maken?

    BeantwoordenVerwijderen