Welkom bij mijn creatieve blog.
Ik hoop dat mijn werk een inspiratie kan zijn voor iedereen die mijn blog bezoekt.
Het word erg gewaardeerd als je een reactie achterlaat.

zondag 28 juli 2013

Zendala Dare #67

At first I thought the template would not be interesting, but once I started it became a great challenge.
It was so much fun that I did one in black and white as well.
The tangles cubine and Dex did give me a hard time thinking where to put the lines and later the shadows.
But I think I did OK after all.

First the colored one

And than the black and white.

13 opmerkingen:

  1. I love how the points slide under the edging. Very clever!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I love the second one, it is so beautiful and wonderful. Other way I like very much the first too, because tangles go so finely over and under. Amaising!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Two really beautiful zendalas. I am so in love with the first one, especially love how you broke borders, but I also enjoy staring at the second one. Really well done!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Both are really wonderful zendalas! Each of them has a separate impression. I like the first one because of the nice coloring and the broken borders. The second one has a well-defined composition with a great balance of black and white! Very nicely done!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Alles is zo ongeveer al gezegd hierboven en ik ben het er dus mee eens.
    De zwart/witte heeft mijn voorkeur, maar dat is bij mij meestal zo. Ik blijf het meest houden van dat oorspronkelijke zentangle idee.
    In de eerste vind ik die gevlochten lijnen erg mooi en de tweede maakt dat ik blijf kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. 1 Leuk zo dat boven en onder! Mooi met kleurtjes ik hou daar wel van.
    2 Ik denk dat je papier toch nog te vochtig was, het lijkt dan droog maar dan zit er nog teveel vocht in het papier. Leuk om zo het papier een kleurtje te geven! Ik vind 2 wel spannender! Het sjabloon vond ik persoonlijk erg strak!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Grappig dat weef effect, in de kleuren zendala. Ook ik heb dit enigzins gedaan, maar dan toch weer heel anders. Dat is het mooie van deze uitdagingen, mensen hebben dezelfde ideeen maar de uitvoering, wordt dan toch heel anders waardoor er zo totaal verschillende beelden onstaan. De zwart witte vind ik ook erg mooi. Ik kan niet zeggen dat ik de een mooier vind dan de ander, ze zijn zo totaal verschillend. Ben het overigens wel eens met de uitspraak dat de 2e spannender is, telkens als je weer naar de beide tekeningen kijkt wordt het oog automatisch naar de 2e zendala getrokken.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wow these are great. I especially like the second one.There is a great sense of layering.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Both zendalas are beautiful. I love the colours on the first and the geometric patterns on the second.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. I like the color in the first one and how you did it bit the second one is beautiful love it

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Both are very nice. The first one reminds me of a quilt block with the colors and patterns used. I really like the second psychedelic one.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Both are lovely, but the op art features of the second one really captivated me.

    BeantwoordenVerwijderen