Welkom bij mijn creatieve blog.
Ik hoop dat mijn werk een inspiratie kan zijn voor iedereen die mijn blog bezoekt.
Het word erg gewaardeerd als je een reactie achterlaat.

dinsdag 17 september 2013

Challenge #136

"Color, Color, everywhere"
Is the challenge of this week.
Some years ago I made this little box.
A friend of my showed us how to make this little box from card stock to tangle it.
I loved the effect of black and white on the blue paper and I thought I will make a ZIA on that blue paper.
Here the little box and the ZIA I made today.



I used a black UNI pin 01 and a white Gelly roll pen and shaded it with B2 pencil.

18 opmerkingen:

  1. Bijzonder leuk, Mariet. Mooi, dat blauw met de witte accenten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautiful color and tangle contrast here.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig, dat zwart met witte accenten op blauw papier, zoiets ga ik een keer proberen, dank voor het idee.

    Zo'n doosje is leuk hè? Mijn vriendin leerde mij ook zulke doosjes maken en ik heb er een paar in verschillende maten. Wel gewoon zwart/wit, maar ook hier is het idee van gekleurd papier erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig doosje!!!

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beautiful and fantastic! I like the combination of the three colors too. Great idea to fold so pretty box of it!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. This is so effective with the blue. I love your box and the patterns, both the top and bottom, both beautiful.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een eindeloze kleur blauw, wauw!! En inderdaad, samen met het zwart en wit geeft het een schitterend effect!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. The box looks great. My sister has done these also. Like the tile that you did. the white gel pen really pops out on the blue.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Kun je mij ( ons) datvook leren? Misschien als een workshop? Is fases gefotografeerd?
    Lijkt me euk.
    Hij is prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb de beschrijving erop gezet.
      Je vind hem boven dit bericht op de startpagina.

      Verwijderen
  10. Een prachtig doosje is het geworden. De kleur blauw is idd erg geschikt om samen met zwart en wit te gebruiken. De kleuren zijn echt prachtig diep geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. The blue is so striking! What a lovely little box :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. I love your gorgeous little box. Great idea for the colour challenge, Mariet.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Beautiful work, love the blue background, it enhances your box beautifully. I have to try your box!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Beautiful work and a great idea to use it for a box!

    BeantwoordenVerwijderen